שנה טובה לכל קוראי הבלוג, שנת בריאות ושלווה ובשורות טובות!
אריק
שנה טובה לכל קוראי הבלוג, שנת בריאות ושלווה ובשורות טובות!
אריק
| sivi על על "היסטוריות של טבע… | |
| ערגה על ריאליות וקדושה | |
| אריק גלסנר על ריאליות וקדושה | |
| ערגה על ריאליות וקדושה | |
| אריק גלסנר על ריאליות וקדושה |
תגובות
שנה טובה גם לך!
הפי ניו בוק.קשה לי עם חג של דת שמפלה בצורה כל כך בוטה את הנשים.
שנה טובה, בריאה ומאושרת לך ולמשפחתך!
שנקרא ספרים ובכיף ונהנה מניתוחיך המחכימים.
תודה על שנת קריאה מאתגרת.
באהבה, עידית