"הדבר מגיע לידי כך שהסופר *מתירא* להוציא ספר – שמא יותן הפרס לא *לו*!"
שופמן, באי הסנטימנטליות ובציניות הבוטה המרעננת שלו, על פרסים ספרותיים וסופרים מפרסמים. והדברים כמו נכתבו היום (אלא שבמקום "פרס ביאליק", "פרס ספיר").
אין תחליף, לצערי, לפרסים. אבל צריך להתייחס אליהם באירוניה. עד כמה שאפשר.

תגובות
אריק, נראה כאילו גם אתה קצת משקשק לקראת יציאתו לאור של ספרך החדש
אריק, נראה כאילו גם אתה קצת משקשק לקראת יציאתו לאור של ספרך החדש
אהבתי- לא תיחלש דעתו 😄
אני חושבת שהוא היה קצת נאיבי אם הוא הרגיש שרק עונת הפרסים מקלקלת את היחסים בין סופרים 😂 מיה ערד כתבה על זה בספר המצויין שלה קנאת סופרות