אני ממליץ בחום – וגם בקור, אבל עכשיו יוני – על "העלמה מקזאן" של מאיה ערד, אולי הרומן הטוב ביותר שלה.
אני מקווה בעתיד גם לנמק. בכל מקרה, לכבוד שבוע הספר –
אני ממליץ בחום – וגם בקור, אבל עכשיו יוני – על "העלמה מקזאן" של מאיה ערד, אולי הרומן הטוב ביותר שלה.
אני מקווה בעתיד גם לנמק. בכל מקרה, לכבוד שבוע הספר –
| sivi על על "היסטוריות של טבע… | |
| ערגה על ריאליות וקדושה | |
| אריק גלסנר על ריאליות וקדושה | |
| ערגה על ריאליות וקדושה | |
| אריק גלסנר על ריאליות וקדושה |
תגובות
אני המחצית הספר, הוא מאד קריא, אהבתי עוד יותר את שבע מידות רעות, מחכה לנימוקים המושכלים שלך
קודם כל, אני חושב שהוא תופס תאוצה יותר ויותר בהמשך. ואכן גם אני מתלבט בינו לבין "שבע מידות רעות" בסוגיית הבכורה.